уторак, 13. март 2018.

Dovoljna je hrabrost

Što se mene lično tiče, da bi muškarac bio voljen i poštovan, dovoljna mu je samo jedna jedina osobina, a to je da bude - hrabar. Hrabar da pojede strah od toga da nije uvek u pravu, da ume, zna i iskaže nežnost na neobične načine, da je ponekad hrabar da bude šarmantno slab i da ga ne zanima mišljenje nebitnih ljudi. Zapavo ni mišljenje  bitnih ljudi. Da nosi kese iz prodavnice, gajbe i cveće,. Da se ne izdire "hrabro"  na ženu. Hrabro je i reći sinu: "A da ipak poslušaš trenera a ne mene, jer on bolje zna. A ja sam tu, gledam te dok igraš".  Da hrabro podstiče ženu da bude lepa. Hrabrost je zadržati stare prijatelje. Hrabrost je reći : "Nismo izgubili Kosovo". Hrabro je zadržati svoje hobije i naučiti one oko sebe da ih zavole. Hrabrost je raditi dva posla. Hrabrost je ne učlanjivati se u stranke. Hraborst je reći: "nema" - kada nema. Hrabrost je reći : "ma evo, potrošite, zaradiću". Hrabrost je držati obećanja. Hrabrost je reći : "rodila si mi najlepšu decu". Hrabrost je kada padne umoran i kaže: "ne mogu više". Hrabrost je kada kaže: "vozi ti!" Hrabrost je kada kaže: "ti to bolje znaš". Hrabrost je kada se ne svadja sa majkom ma šta da mu je žena o njoj rekla. Hrabrost je kada se ne svadja sa ženom ma šta mu majka o njoj rekla. Hrabrost je kada ih obe voli a one nek rešavaju problem. Hrabrost je kada su moji neprijatelji i njegovi neprijatelji. Hrabrost je kada prekine sagovornika u pola rečenice ako ovaj hoće da ispriča trač. Hrabrost je kada ga tvoj uspeh raduje a ne ugrožava. Hrabrost je kada ne prica laži. Hrabrost je, da kada treba, sebe prepolovi , a da i tako prepolovljen ostane sasvim ceo.

Нема коментара:

Постави коментар